Medium og kommunikasjon

Bilde av elever som tar bilde

Medium og kommunikasjon er faget for deg som er kreativ og interessert i å lære om kommunikasjon og bruk av media. Du lærer mellom anna forteljarteknikkar innan tekst, lyd og bilde, og å utforme bodskap. Studietilbodet er treårig og gir generell studiekompetanse.

Kvifor velje medium og kommunikasjon?

Likar du å ta bilde? Sjå og lage film? Likar du å skrive? Er du samfunnsinteressert? Då bør du velje medium og kommunikasjon. Dette er ei kreativ linje der du får jobbe mykje praktisk med medieproduksjon.

Vi lever i ei spennande medieverd som stadig er i endring. Private Facebook-innlegg kan nå avisene sine førstesider og ungdom kan tene store pengar på blogging.

Å forstå medium si rolle i samfunnet er viktig i alle typar jobbar, enten du vel juss, økonomi, leiing, markedsføring, PR, journalistikk eller politikk.

Tar du medium og kommunikasjon utdanningsprogram får du generell studiekompetanse til universitet og høgskular.

Kva fag kan du velje?

Du vil få 8 timar mediefag pr. år i dei obligatoriske programfaga Mediesamfunnet og Medieuttrykk. I Vg2 kan du velje 4 timar i eit mediefag til, eller eit anna fag i blokk 4.

Vg2-elevar kan velje mellom desse 16 faga:

Fysikk 1, Informasjonsteknologi 1, Kjemi 1, Teknologi og forskningslære 1, Engelsk 1, Japansk I, Markedsføring og ledelse 1, Rettslære 1, Sosiologi og sosialantropologi, Økonomistyring, Bilde, Breddeidrett og Toppidrett.

I Vg3 kan du velje 8 timar mediefag (Bilde og Grafisk design) i tillegg til dei to obligatoriske programfaga, eller to andre fag du måtte ønskje frå blokk 4 og blokk 5.

Har du spørsmål?

Ta kontakt